Reklamácie
Ak ste prišli sem, pravdepodobne niečo nie je v poriadku. Dajte nám vedieť, čo sa stalo a všetko spolu vyriešime.
Rozlišujeme 2 typy reklamácií:
- reklamácie do 24 hodín
- reklamácie do 2 rokov
REKLAMÁCIE POŠKODENEJ / NEÚPLNEJ / NESPRÁVNEJ ZÁSIELKY
DO 24 HODÍN
Objednaný tovar skontrolujte ihneď po doručení!
Každú zásielku, ktorú odovzdávame zákazníkovi poriadne kontrolujeme. Našim cieľom je mať spokojných zákazníkov, ktorí radi používajú naše produkty. Nesnažíme sa posunúť zákazníkovi zásielku, ktorá je znehodnotená, neúplná alebo nesprávna.
Čo robiť v prípade, že vám predsa prišla poškodená, neúplná alebo nesprávna zásielka?
- Ak zistíte, že tovar, ktorý ste prijali je poškodený, neúplný alebo nezodpovedá tovaru, ktorý ste si objednali, nahláste nám túto skutočnosť do 24 hodín od doručenia zásielky. Akékoľvek neskoršie reklamácie na fyzické poškodenie, množstvo alebo nesprávnosť zásielky nebudú akceptované.
- Tieto reklamácie nám prosím nahlasujte e-mailom na: info@verianus.sk. V e-maily uveďte:
- číslo vašej objednávky,
- meno a priezvisko,
- dôvod reklamácie / popis poškodenia,
- fotografie balenia a fotografie poškodeného alebo nesprávneho tovaru,
- číslo účtu - IBAN (v prípade, že si neželáte tovar vymeniť ale prajete si tovar vrátiť).
- Ak overíme, že takáto reklamácia je oprávnená, náklady na opravu, výmenu alebo vrátenie tovaru znáša predávajúci.
- Takýchto reklamácii máme veľmi málo, takže sa to snažíme riešiť veľmi rýchlo.
REKLAMÁCIE POŠKODENÉHO TOVARU
DO 2 ROKOV
Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby.
Záruka za každý zakúpený tovar na našom e-shope platí 2 roky (24 mesiacov) od nákupu. V prípade, že sa vám tovar poškodil počas záručnej doby a chcete uskutočniť reklamáciu, postupujte nasledovne:
- Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení chyby.
- Pre reklamácii nás prosím informujte e-mailom na: info@verianus.sk. V e-maily uveďte:
- číslo vašej objednávky,
- meno a priezvisko,
- dôvod reklamácie / popis poškodenia,
- fotky s označeným miestom závady,
- číslo účtu - IBAN (v prípade vrátenia peňazí, ak sa nepodarí oprava alebo výmena).
- Riadne vyčistený tovar zabaľte spolu s dokladom o kúpe a vyplneným formulárom "Formulár pre reklamáciu". Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu. Vždy prosím použite baliaci papier alebo kartón.
- Zásielku nám zašlite na adresu:
Verianus
Ing. Diana Vajduľáková
Sídlisko 166/49-17
027 44
Tvrdošín
- Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý.
- Predávajúci má na vybavenie reklamácie 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru.
- Poškodený tovar sa posiela na posúdenie výrobcovi alebo dodávateľovi. Výrobca má zo zákona možnosť poškodený tovar opraviť alebo vymeniť za nový.
- Vrátiť časť kúpnej ceny alebo úplnú cenu je možné len vtedy, ak sa poškodený tovar nedá opraviť alebo vymeniť za nový. Vrátenie peňazí je len jedna z možností a predávajúci k nej pristupujú ako k úplne poslednej možnosti, až, ak sa nepodarí oprava alebo výmena.
- O vybavení reklamácie Vás budeme informovať e-mailom, prípadne telefonicky alebo SMS správou.
- Pri uznaní reklamácie bude preprava hradená predávajúcim.
Záruka neplatí na:
- vady vzniknuté bežným používaním - zmenou a únavou materiálu úmerne k dĺžke a početnosti nosenia,
- nesprávnym použitím - mechanickým poškodením,
- nesprávnym skladovaním,
- nesprávnou údržbou a čistením.
Záruka sa nevzťahuje na tovar, pri ktorom vypršala dňom uplatnenia reklamácie záručná doba.
POZOR! U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky.